Täältä löydätte tietoa tilaamisesta, maksutavat, toimitusajan, sekä tilauksen palautus/vaihto-ohjeet.
Toimitusmaksu ja toimitustapa

Kaikki Verkkokauppa Mussukat tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Tuotteille tilauksen koosta riippumatta kiinteähintainen toimitusmaksu Suomessa, 4,90 €/tilaus.

Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti kirjeenä suoraan kotiin. Mikäli toimitus ei mahdu kulkemaan kirjeenä, tilaus toimitetaan pakettina Postin kautta. Tilaus saatetaan toimittaa myös kahdessa kirjekuoressa paketin sijaan.

Postiennakko ei ole käytössä. Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet Vantaalta, tällöin valitse toimitustavaksi Nouto (noutoajankohta sovitaan erikseen).

Tilaustavat

Tuotteet tilataan mieluiten verkkokaupan ostoskorin kautta. Poikkeustapauksissa voit tilata sähköpostilla osoitteesta: [email protected].  Puhelintilauksia/varauksia emme ota vastaan.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16) Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Lahjapalvelu

Mikäli haluat toimittaa tuotteen suoraan lahjansaajalle, kirjoita toimitusosoite-kohtaan lahjansaajan nimi- ja osoitetiedot. Mainitse myös päivämäärä, mihin mennessä lahja pitäisi lahjansaajalle toimittaa. 1 toimitusosoite / toimitusmaksu.

Toimitusaika

Normaalisti tilaukset toimitetaan 1-5 arkipäivän kuluessa postiin, mikäli tuote löytyy varastosta. Erikoistuotteissa (kuten mm. käsinpainetut ja brodeeratut tekstiilit ja nimikoidut tuotteet) toimitusaika voi olla pidempi, joskus jopa 2 viikkoa. Myös ruuhka-aikoina (kuten mm. ale-myynnit, isänpäivä, äitienpäivä ja joulu) toimitusaika voi hieman venyä.

Mikäli tuotteiden toimituksella on KIIRE tai tuote tarvitaan johonkin tiettyyn päivään mennessä (esim. synttärit), mainitse tuotteen toivottu toimitusaika tilauksen "Tilauksen kommentit"-kentässä. Jos emme pysty toivotussa ajassa tuotetta toimittamaan, niin palautamme ennakkoon maksamanne suorituksen teille takaisin.

Palautus/vaihto

Tuotteilla on 14 päivän palautus-/vaihto-oikeus. Oikeus ei koske tilaustyönä tehtyjä tuotteita, kuten mm. nimikoituja tuotteita. Palautettavan tuotteen on oltava palautushetkellä käyttämätön ja virheetön, sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Mikäli haluat palauttaa/vaihtaa tuotteen, ota aina ensin yhteys meihin, niin ohjeistamme teille miten palautuksen suhteen toimitaan ([email protected]). Palautukset ovat asiakkaalle maksuttomia.

Huomioitavaa liittyen nimikoituihin tuotteisiin

Joskus asiakkaalle toimitettu tuote saattaa erota hieman verkkokaupan tuotekuvan tuotteesta esim. fontin tai tekstin asettelun osalta. Riippuen tekstin pituudesta, ääkkösistä jne., valitsemme aina kullekin tekstille parhaan fontin. Mikäli mahdollista, toteutamme kuitenkin brodeerauksen sillä fontilla ja tyylillä mikä tuotekuvassakin on. Yksittäisissä nimissä jne. teemme yleensä tekstin niin, että kaikki kirjaimet ovat isolla (esim. JAAKKO). Jos haluat vain ensimmäisen kirjaimen isolla (esim. Jaakko), kirjaa teksti tilaukselle näin ja mainitse vielä erikseen, että vain ensimmäinen kirjain isolla, muutoin teemme tekstin niin kuten tuotekuvassakin on. Voit toivoa myös tekstille tiettyä väriä, muista mainita toivomasi väri (esim. Jaakko, tekstin väri musta). Muutoin teemme brodeerauksen parhaaksi katsomallamme värillä.

—-

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).