Täältä löydätte tietoa tilaamisesta, maksutavat, toimitusajan, sekä tilauksen palautus/vaihto-ohjeet.
Toimitusmaksu ja toimitustapa

Kaikki Verkkokauppa Mussukat tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Tuotteille tilauksen koosta riippumatta kiinteähintainen toimitusmaksu Suomessa, 2,50 €/tilaus.

Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti kirjeenä suoraan kotiin. Mikäli toimitus ei mahdu kulkemaan kirjeenä, tilaus toimitetaan pakettina joko Postin tai Matkahuollon kautta.

Postiennakko ei ole käytössä. Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet Ulvilasta, tällöin valitse toimitustavaksi Nouto (noutoajankohta sovitaan erikseen).

Tilaustavat

Tuotteet tilataan mieluiten verkkokaupan ostoskorin kautta. Poikkeustapauksissa voit tilata sähköpostilla osoitteesta: info@mussukat.fi.  Puhelintilauksia/varauksia emme ota vastaan.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto ja Euroloan.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu).  Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Lahjapalvelu

Mikäli haluat toimittaa tuotteen suoraan lahjansaajalle, kirjoita toimitusosoite-kohtaan lahjansaajan nimi- ja osoitetiedot. Mainitse myös päivämäärä, mihin mennessä lahja pitäisi lahjansaajalle toimittaa. 1 toimitusosoite / toimitusmaksu.

Toimitusaika

Normaalisti tilaukset toimitetaan 1-5 arkipäivän kuluessa postiin, mikäli tuote löytyy varastosta. Erikoistuotteissa (kuten mm. käsinpainetut ja brodeeratut tekstiilit ja nimikoidut tuotteet) toimitusaika voi olla pidempi, joskus jopa 2 viikkoa. Myös ruuhka-aikoina (kuten mm. ale-myynnit, isänpäivä, äitienpäivä ja joulu) toimitusaika voi hieman venyä.

Mikäli tuotteiden toimituksella on KIIRE tai tuote tarvitaan johonkin tiettyyn päivään mennessä (esim. synttärit), mainitse tuotteen toivottu toimitusaika tilauksen ”Tilauksen kommentit”-kentässä. Jos emme pysty toivotussa ajassa tuotetta toimittamaan, niin palautamme ennakkoon maksamanne suorituksen teille takaisin.

Tilaajana kunta, yksityinen päiväkoti, seurakunta tms.

Toimitamme ko. organisaatioille tuotteita laskuun 14 päivän maksuajalla. Tilaukset s-postitse (info@mussukat.fi).

Palautus/vaihto

Tuotteilla on 14 päivän palautus-/vaihto-oikeus. Oikeus ei koske tilaustyönä tehtyjä tuotteita, kuten mm. nimikoituja tuotteita. Palautettavan tuotteen on oltava palautushetkellä käyttämätön ja virheetön, sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Mikäli haluat palauttaa/vaihtaa tuotteen, ota aina ensin yhteys meihin, niin ohjeistamme teille miten palautuksen suhteen toimitaan (info@mussukat.fi). Palautukset ovat asiakkaalle maksuttomia.

Huomioitavaa liittyen nimikoituihin tuotteisiin

Joskus asiakkaalle toimitettu tuote saattaa erota hieman verkkokaupan tuotekuvan tuotteesta esim. fontin tai tekstin asettelun osalta. Riippuen tekstin pituudesta, ääkkösistä jne., valitsemme aina kullekin tekstille parhaan fontin. Mikäli mahdollista, toteutamme kuitenkin brodeerauksen sillä fontilla ja tyylillä mikä tuotekuvassakin on. Yksittäisissä nimissä jne. teemme yleensä tekstin niin, että kaikki kirjaimet ovat isolla (esim. JAAKKO). Jos haluat vain ensimmäisen kirjaimen isolla (esim. Jaakko), kirjaa teksti tilaukselle näin ja mainitse vielä erikseen, että vain ensimmäinen kirjain isolla, muutoin teemme tekstin niin kuten tuotekuvassakin on. Voit toivoa myös tekstille tiettyä väriä, muista mainita toivomasi väri (esim. Jaakko, tekstin väri musta). Muutoin teemme brodeerauksen parhaaksi katsomallamme värillä.

—-

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).